پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روزانه سه شنبه ۲ مهر ۹۲


فال روزانه : فال روز سه شنبه ۲ مهر ۹۲



متولد فروردین : شما می‌خواهید که از طرف اعضای گروهتان مورد پذریش قرار گیرید، اما ممکن است این احساس را داشته باشید که آنها حتی به طور کامل حقیقت وجود شما را نمی‌شناسند. تأیید کردن این بخش از شما امری حیاتی است، برای اینکه شما نگران این هستید که دیگران شما را دوست نداشته باشند و ممکن است تمایل نداشته باشید دیگران را وارد جهان درونی خود کنید. متأسفانه ترس از واکنش دیگران می ‌واند مشکل‌سازتر است. با نشان دادن آسیب پذیریتان خطر کردن را بپذیرید. شاید این کار، کار راحتی نباشد، اما از نظر احساسی بسیار شما را ارضا خواهد کرد.
  
متولد اردیبهشت : اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی که برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.

متولد خرداد : ممکن است این روزها از آشفتگی که به آن دچار شده اید احساس ناراحتی کنید، و به نظرتان هم می رسد که هیچ چیز نمی تواند آشفتگی و تلاطم درونی شما را حل کند. شاید بهتر است که افکار خود را آزاد کنید و به جای اینکه بخواهید مدام شرایط را کنترل کنید اجازه دهید امواج منفی خود به خود بگذرند و شما آرام شوید. وقتی که شما مراقب تعادل شخصیتی خود باشید پریشانی و آشفتگی های روحی تان ناپدید خواهد شد. سعی نکنید همه شرایط را تحت کنترل خود درآورید آنها را رها کنید. رفتار معقول شما به قدر کافی دوام خواهد آورد و دیگران از رهبری شایسته شما نهایت استفاده می کنند.

متولد تیر : شما انقدر عاقل هستید که کارهایی که شروع کرده اید را هرچه زودتر و تا آخر هفته تمام کنید. اما قبل از اینکه بتوانید کارهایتان را به مرحله بعدی برسانید به موانعی خارجی برخورد می‌کنید. شاید از شکست خوردن می‌ترسید و یا شاید هم از اینکه تلاش‌هایتان زود به ثمر نرسد نگران هستید. اما باید بدانید الان وقت این نیست که کارهایی که انجام داده اید را زیادی تجزیه و تحلیل کنید. فعلا همان روندی که پیش گرفته بودید را ادامه دهید. احتمالا به موفقیت‌هایی می‌رسید که فراتر از تصورتان خواهد بود.

متولد مرداد : احتمالا امروز با خودتان در کشمکش و ستیز هستید چرا که ممکن است خودانگیختگی شما بوسیله وظایف قبلی تان تحت تاثیر قرار گرفته باشد و برایتان فضای کمتری نسبت به آنچه آرزو می‌کردید در اختیارتان قرار دهد. شما درباره کاری که باید انجام دهید هیچ گونه شک و تردیدی ندارید. حتی اگر به طور خلاصه از بعضی مسئولیت های خود طفره بروید. عملگرا بودن درست ترین کاری است که می‌توانید اکنون انجام دهید و فرصت بیشتری خواهی داشت که بعدها بیشتر به آن بپردازید.

متولد شهریور : ممکن است بعضی اوقات درباره زمان بندی که برای روز خود دارید مراقب و هوشیار باشید اما بهر حال ممکن است بخواهید این شلوغی و آشفتگی را به پایان برسانید. اگر زمانی احساس کردید که نیاز دارید کمی‌خلوت کنید و تنها باشید کار دلخواه خود را انجام دهید. مراقبت از روح و روان خود بسیار مهمتر از انجام وظایف اجتماعی است. اگر از خودتان مراقبت نکنید دیگر چیزی ندارید که به دیگری پیشکش کنید. پس مراقب خودتان باشید!

متولد مهر : مشتاقانه به انتظار آینده نشستن برای شما خوشایند است. اما همچنانکه ماه پیشگام شما را تشویق می‌کند تا برای آینده خود خیال پردازی کنید و در رویا بسر ببرید، ممکن است با بی تابی دست و پنجه نرم کنید تا آنجا که دیگر تاب انتظار نداشته باشید. خوشبختانه، پیش بینی شما قبل از اینکه روز به پایان برسد محقق خواهد شد،‌ پس تلاش کنید تا از هر لحظه و هر دقیقه خود لذت ببرید.

متولد آبان : دور و بر شما را دوستان و همکارانی احاطه کرده‌اند که می‌توانند جوی مطبوع و مناسب را برایتان فراهم آورند. امروز رویاهای شما کاملاً واضح و روشن هستند و شما می‌توانید با افراد هم فکر خود آنها را درمیان بگذارید. یک مهمانی می‌تواند مکان کاملاً مناسبی برای یافتن صمیمیتی که خواهانش هستید باشد، اما شما اکنون می‌توانید به یک شام کوچک بیرون از منزل هم اکتفا کنید.

متولد آذر : کمی احتیاط اکنون برای شما لازم است به خاطر اینکه بتوانید روی زخم روحی که بر اثر مشکلات مالی در شما ایجاد شده مرهم بگذارید. خوشبختانه هر مشکل مالی راه حلی دارد اما شما ادعا می‌کنید که می‌خواهید مقدار مناسبی نیرو برای این موقعیت خرج کنید. می‌توانید به واسطه کمی عقل و منطق از این موقعیت سود ببرید بنابراین زمان را از دست ندهید و اول تحقیق کنید.

متولد دی : شما در رابطه با اتفاقاتی که با زندگی شخصی تان پیش می‌آید بیش از حد با دیدی احساسی می‌نگرید علی رغم این که ذاتا انسان موفقی هستید، این خصیصه شما در بسیاری از موارد و مسائل زندگی تان شما را به مسیری اشتباه سوق داده است. شما از لحاظ بار علمی و برآوردهای دانش دارای اطلاعات وسیعی هستید، از این اطلاعات استفاده کنید.

متولد بهمن : شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابط تان با یکی همکاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینکه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما که خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نکنید که نباید در مورد یک کار صحبت کنید بلکه فقط باید آن را انجام دهید.

متولد اسفند : شما می‌توانید امروز نیروی بسیار زیادی را از حمایت دوستان نزدیک یا اعضای خانواده تان دریافت کنید. همکاران تان ممکن است حتی به شماتوجه هم نکنند. اما از آنهایی که برای تان مهم هستند تشکر و قدردانی شایسته‌ای دریافت می‌کنید. ممکن است در ظاهر دست هایتان در شرایط کنونی بسته باشند و برای تان خیلی سخت است که به کارهایتان برسید. زمانیکه بتوانید حقیقت را بپذیرید همه چیز همان جوری می‌شود که آرزویش را دارید.از شدت بحران کاسته می‌شود و شما قادر خواهید بود که بلاخره در کارتان موفق شوید.




فال روز سه شنبه دوم مهر هزار و سیصد و نود و نه

متولد فروردین : قلب شما مثل یک کشتی شناور در دریای وسیع طوفانی است. شما عاشق خطر کردن هستید، اما آرامش داشتن را نیز دوست دارید، بنابراین می‌توانید در طول سفر استراحت کرده و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. زمانیکه شدت احساسات به اوج خود می‌رسند شما مجبورید در زمان حال زندگی کنید. نگران نباشید به تدریج همه چیز آرام‌تر می‌شود.

متولد اردیبهشت : امروز تخیلاتتان می‌تواند شما را به سفری زیبا ببرد، اما شما زیاد دوست ندارید که از آن سفر بازگردید. لذتی که شما خواهان آن هستید به واسطه دسترسی به این رویاها به وجود می‌آید. بالا و پایین پریدن با شادی در درونتان حتی اگر به کوتاهی یک لحظه باشد به ظاهر پاداشی کافی به نظر می‌رسد.

متولد خرداد : ممکن است امروز در محل کارتان شخصی زیاد با شما خوب رفتار نکند اما با این حال روز خوبی است و شما انرژی زیادی دارید که کارهایتان را به خوبی انجام دهید. نیازی نیست که یک جاسوس باشید. حقیقت سرانجام آشکارخواهد شد خواه شما در پی آن باشید یا نه! اما اگر تصمیم داشته باشید که بوسیله آشکار کردن رفتار نامناسب شخصی به پیشرفت این جریان کمک کنید این جریان را بهانه ای برای توجیه اشتباهات تان در کارها قرار ندهید. به هر حال کلمات درست موثر و التیام بخش هستند.

متولد تیر : ممکن است امروز نیز به دنبال تمام کردن کارهای ناتمام دیروز باشید اما زیاد دوست ندارید امروز این کار را بکنید. حتی اگر برنامه‌ای دارید آسان نیست که امروز متمرکز باشید چرا که ذهن تان سرگردان است چرا که در حال خیال پردازی در مورد کمی‌استراحت و آرامش در میان کارتان هستید. اما بهتر است وظایف قبلی تان را انجام دهید زیرا ممکن است فردا فرصت این کار را پیدا نکنید.

متولد مرداد : ماه جدید هیجان انگیز در هفتمین خانه از “شرکاء” شما قرار گرفته است؛ نشان می‌دهد که شما باید در رابطه کنونی خود تغییر ایجاد کنید یا اینکه رابطه جدیدی را آغاز کنید. همچنین اتصال خورشید و ماه که با سیاره حاکم شما ونوس در یک خط قرار گرفته‌اند خشنودی و شادی را به این مدار ارتباطی می‌آورد. شاید اکنون زمان آن باشد که از سرمایه گذاری قبلی خود چه مالی و چه احساسی سود ببرید؛ به این فکر نکنید که دلایلی وجود دارند که نشان می‌دهند نباید کاری را انجام دهید.

متولد شهریور : امروز شما به اینکه جمله “همه چیز زیباست” اوضاع را خوب و روبراه می‌گرداند شک دارید. اگرچه این می‌تواند یک نوع پوشش و حفاظ موثر باشد، اما امکان دارد که دیدگاه‌های خود را از دست بدهید. به خاطر نگرانی برای هر چیزی که در حال تمام شدن است انرژی باارزشتان را هدر ندهید. فقط بدون هیچ قضاوتی تمرکز کنید. چند روز بعد شما باید توانایی این را داشته باشید که به عقب برگشته و همه چیز را با دید بهتری ببینید.

متولد مهر : ممکن است شما هوس کنید که روی یک راه آهن پر پیچ و خم مخصوص کودکان بروید؛ به خاطر اینکه اعتماد به نفس شما ناگهان بلندپروازی می‌کند و بعدا درهم می‌شکند، فقط به خاطر اینکه شیب بعدی را با نیروی بیشتری بالا برود. سخت است که یک مکان محکم و استوار روی جاییکه ایستاده‌اید پیدا کنید و بتوانید بفهمید که الان که هستید. شک نکنید؛ الان زمان خوبی برای تغییر و تحول است و به جای اینکه تلاش کنید تا روی نقطه‌ای بایستید تا از آن جان سالم بدر ببرید ، بهتر است که با تغییرات بوجود آمده کنار بیایید تا زمانیکه آنها به نوبه خود ساکن بمانند.

متولد آبان : شما در حال حاضر نمی‌توانید کنترلی بر روی پول خرج کردن خود داشته باشید، به خصوص وقتی که تصمیم می‌گیرید شیء خیلی لوکسی بخرید. یک اثر هنری زیبا، ست جدیدی برای آشپرخانه و یا حتی یک وسیله جدید برای داخل ماشینتان، همه اینها چیزهایی خاصی هستند که به زندگی شما اضافه می‌شوند. اما خریدن این چیزها ممکن است تمام حساب شما را خالی کند. بنابراین قبل از خرید کردن حساب بانکی خود را چک کنید.

متولد آذر : شما امروز بیشتر از همیشه درباره عشق و افسانه جدی هستید و ممکن است بدنبال راه‌هایی باشید که علاقه تان را در مسیر یک رابطه هیجان انگیز امتحان کنید یا اینکه بدنبال ایجاد رابطه‌ای جدید با شخص دیگری باشید. اما وضعیت غمگین و محزون شما می‌تواند در سر راه شما برای رسیدن به هدف هایتان مانع ایجاد کند. با این حال یک هوشیاری ناگهانی می‌تواند همه چیز را در یک لحظه تغییر دهد. اگر با حقیقت برخورد کردید سعی نکنید با آن بجنگید.

متولد دی : شما احساس می‌کنید نیرو یا شخص مافوق الطبیعی مانع از پیشرفت شما می‌شود. زیرا به هر سمتی می‌روید که با در های بسته روبرو می‌شوید اما این افکار شما در ست نیست، چون اکنون زمان مناسبی برای بازدهی نتیجه تلاش‌های شما نمی‌باشد. بهتر است کماکان به تلاش‌های خود ادامه دهید زیرا پاداشی را که هیچ وقت تصورش را نمی‌کنید، منتظر شما ست.

متولد بهمن : اگر شما دیشب از رویایی زنده و واضح برنخواسته اید خواب شما ممکن است بیشتر از همیشه شما را بی قرار کند. خوشبختانه شما قادر هستید که خود را بحرکت واداشته و امروز را به روزی پرمشغله تبدیل کنید. ماه جدید امروز می‌تواند ترس‌های ناخودآگاه شما را از بین ببرد و شما می‌توانید با آگاه بودن از آنها بر ایشان غلبه کنید. به یاد داشته باشید هر چه بیشتر فعال باشید راحت تر می‌توانید اعتماد به خود و زندگی تان را بدست بیاورید.

متولد اسفند : شما امروز فکر شاد و روشنی دارید و بنابراین در پیدا کردن دوستهای جدید و تقویت کردن دوستی‌های کهنه اصلا نباید تعلل کنید! البته همه چیز بازی و تفریح نیست! اگر بخواهید به تمام وظایفتان برسید خیلی هم سرتان شلوغ خواهد بود. وقتی به کارهایتان می‌رسید خیلی خودتان را نگییرد! شما می‌توانید این کار را انجام دهید، اما همه وقتتان گرفته می‌شود.



فال سه شنبه ۲ مهر ۹۲

فروردین: امروز عاقلانه است که رفتار خود را ملایم تر کنید، چرا که نسبت به همیشه پرخاشگرتر شده‌اید. حالا که بهرام یعنی سیاره بخت شما عطارد را گرم می‌کند شاید شما نتوانید تشخیص بدهید که چقدر از نیروی خود را باید صرف صحبت کردن بکنید. اگر شما بتوانید با انعطاف بیشتری نظر خود را ابراز کنید، موفق تر خواهید بود.

اردیبهشت: شاید امروز نتوانید خونسردی خود را حفظ کنید، چراکه فکر می‌کنید به آخر خط رسیده‌اید. شما فکر می‌کنید که به اندازه کافی صبر کرده‌اید. کاملاً واضح است که شما می‌دانید برای اینکه زندگیتان به تعادل قبلی خود برگردد چه کارهایی لازم است انجام دهید، اما دیگران راه پیشرفتتان را سد کرده‌اند. حتی اگر می‌خواهید بیشتر به خودتان سختی بدهید، عاقلانه ترین راه این است که چند روز دیگر هم صبر کنید.

خرداد: سیاره بخت شما یعنی بهرام تقریباً بی حرکت و ساکن شده است، و برای تغییری وارونه و معکوس که می‌تواند راه های ارتباطی صحیح در مسیر خودشان را متوقف کند آماده می‌شود. با وجود بهرام در این میان وقتی که انتخاب‌های شما مورد مخالفت دیگران واقع می‌شود، شما به راحتی عصبانی می‌شوید. آشکارا مخالفت خود را ابراز نکنید. الان بهتر است که از هرکشمکشی دوری کنید، برای اینکه احتمالاً شما را از اهدافتان دور خواهد کند.

تیر : شاید شما امروز از برآوردهای نتایج کارتان راضی نباشید، بنابراین نهایت کاری که از دستتان بر می‌آید را انجام دهید تا امضا کردن یک قرارداد جدید را به تعویق بیندازید. شما می‌توانید این کار را “تأخیر به خاطر هدف” بنامید. شما کارهایی که باید زود انجام شوند را دوست ندارید، بنابراین هنگامی ‌که دیگران شما را تحت فشار قرار می‌دهند، معمولاً عقب گرد می‌کنید. شما تا چند روز آینده انرژی خود را باز می‌یابید و عقاید جدیدی برای کارهایی که می‌خواهید انجام دهید پیدا می‌کنید.

مرداد : شما امروز اعتقاد دارید که خیلی خوب و درست حرف زده‌اید، اما حرف‌هایی که الان می‌زنید ممکن است باعث فراری دادن دیگران شود. حتی شاید بعضی از جمله‌هایتان را ناتمام رها کنید، که این موضوع می‌تواند باعث عصبانی شدن دیگران شود. حذف کردن کارهای اضافی و غیرلازم از برنامه روزانه خود می‌تواند تنش‌هایی که بین شما و دیگران وجود دارد را کاهش دهد.

شهریور: امروز در حالیکه ماه در اطراف سیاره بخت شما یعنی عطارد می‌گردد، شما در یک جنگ اعصاب سهیم شده‌اید. اهمیتی ندارد که این رقابت چقدر سخت ست، برای اینکه درحال حاضر هیچ برنده و بازنده‌ای وجود ندارد. به جای آنکه برای پیروزی تلاش کنید، با دیگران همکاری داشته باشید. با همکاری و تعاون همه می‌توانند برنده باشند.

مهر: حتی اگر شما خودتان هم ندانید که چه حرف‌هایی به دیگران زده‌اید، آنها امروز می‌خواهند راهنمایی وهدایت شما را به عهده بگیرند. به جای اینکه برای کامل بودن تلاش کنید، از دید یک فرد ناظر علاقمند صحبت کنید. دیدگاه‌های خاص شما شاید طیف وسیع تری از نظریات را بهتان عطا کند که حتی افراد دیگر هم نداشته باشند. وقتی که انتخاب شما انتخابی صحیح باشد، حتی بدون اینکه در موردش صحبت کنید آن را خواهید شناخت.

آبان: مواظب حرف‌هایی که می‌زنید باشید!! برای اینکه شما می‌توانید الهام بخش دیگران برای فعالیت‌هایشان باشید. شاید شما نتوانید به راحتی افرادی که بهتان محق شده‌اند را مجاب کنید، چرا که شما اکثر اوقات سخت به نتیجه کاری که هنوز عینی و ملموس نیست فکر می‌کنید. سعی کنید به عقب برگشته و به اطرافینتان اجازه نفس کشیدن و استراحت کردن بدهید. در این صورت قبل از اینکه مجبور به عقب نشینی شوید تمام برنامه هایتان به موقع اجرا می‌شود.

آذر: امروز اهداف بلند مدت‌تان نسبت به همیشه برایتان اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند، اما لزومی ‌ندارد که آنها حتماً واقع بینانه باشند. این سخن در مورد یک برنامه یا کارهای معمولی در لیست فعالیت‌های روزانه‌تان صدق نمی‌کند. بلکه در مورد رویاهای خلاق و سازنده‌ای است که باعث می‌شوند شما فراتر از روزمرگی و مرزهای جهان واقعی حرکت کنید.

دی: شما امروز بیشتر از اینکه بتوانید یک استراتژی پیشرو و برنده را اجرا کنید می‌توانید به راحتی آن را خلق کنید. اگر امکان داشت آن را به فردی باتجربه عرضه کنید. به یاد داشته باشید که درخواست کمک کردن نشانه ضعف نیست؛ فقط اشخاص باهوش می‌دانند که چه موقع باید توانایی‌ها، کارها و نتایج کار را با یکدیگر سهیم شد.

بهمن: اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توایند از وقت‌های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به نتهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

اسفند: شما امروز وقتی وارد بحثی می‌شوید که همیشه مثل طاعون ازش فراری بودید خودتان هم شگفت زده خواهید شد. شاید شما دوست دارید بحثی راجع به سیاست و یا راجع به ارتباط بین مذهب و حکومت را آغاز کنید. اگر بحث بالا گرفت، فقط به خاطر اینکه یک بار مورد بی‌اعتنایی قرار گرفتید عقب نشینی نکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد